суботу, 23 червня 2018 р.

Найкрасивіша книга року, жарти Фейнмана і коротка історія майже всього на світі

Відгриміло щорічне свято книгоманів «Книжковий арсенал», з неймовірною кількістю книжкових новинок, презентацій та конкурсів. Звичайно, вмістити в один дайджест всю смакоту ми не можемо, а ось про декілька цікавинок розкажемо)

За традицією, визначили переможців конкурсу на найкращий книжковий дизайн 2018 року, перше місце та Гран-прі конкурсу здобула книга «Я так бачу»  «Видавництва Старого Лева» ( з чим ми їх вітаємо 🏆 ).

Друге місце посіла «Книга-мандрівка Україна» видавництва #книголав. Третє місце дісталося книзі «Катерина Лесів. Колискова 1» видавництва «РОДОВІД».


Я так бачу
Творча майстерня «Аґрафка»
Пізнавальна книжка-картинка творчої майстерні «Аґрафка» про зір. Про те, що ми можемо бачити очима, і про те таємниче, невидиме для ока, яке пробуджує в нас цікавість до Всесвіту і до власної сутності.

Гортаючи нову книжку, яка є логічним продовженням книжки Романи Романишин та Андрія Лесіва про слух «Голосно, тихо, пошепки», ви дізнаєтеся, як бачать цей світ птахи і звірі, які живуть поруч із нами, як художники створюють оптичні ілюзії, скільки мільйонів відтінків здатне розрізнити людське око і як бачить світ новонароджене маля.​

детальніше



Видавництво «Наш формат» теж визначило свій ТОП книг Книжкового Арсеналу. Ось ці три  щасливчики ;)
 
ТОП - 3 книги Нашого формату

 
1. Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем
Марк Менсон
Ми звикли, що психологи і коучі ставляться до нас, як до ніжних квіточок і гладять виключно по шерстці, але ця книга - цікавий виняток.
Автор не боїться рубати правду матку і не соромиться виразів (оригінальна назва The Subtle Art of Not Giving a F*ck ніби натякає на це).
Він не намагається переконати нас, що життя повне рожевих поні-єдинорогів, воно, визнає Марк, постійно закидає нас кілотоннами лайна. І нам не варто витрачати сили на те, щоб втекти від нього.
Наша мета - "знайти лайно, з яким сподобається мати справу"... ))

детальніше

 

2. Та ви жартуєте, містере Фейнман!
Річард Фейнман
"Якщо ви вчений, квантовий фізик, і не можете в двох словах пояснити п'ятирічній дитині, чим займаєтеся, - ви шарлатан".
Ось таке кредо було у популяризатора науки, нобелівського лауреата, фізика Річарда Фейнмана, який був відомий своєю пристрастю до жартів і розіграшів, писав дивовижні портрети, грав на екзотичних музичних інструментах.
Чудовий оратор, він перетворював кожну свою лекцію в захоплюючу інтелектуальну гру.

детальніше


3. Коротка історія майже всього на світі. Від динозаврів і до космосу
Білл Брайсон
Ви будете здивовані, що про такі речі, як будова атома, теорія відносності і навіть теорія струн (а також про біології, геології, палеонтології, та інше, та інше) можна писати так легко, цікаво і... з гумором, деякі перли змушують просто реготати..​
детальніше


 

🏆 А це наші фаворити!
Книга «Народжені бігати» посіла п'яте місце в рейтингу)


Народжені бігати. Рух до безмежних можливостей
Крістофер Макдуґал
Ця книга побила рекорди продажів і очолила найпрестижніші списки бестселерів.
І стала, напевно, другою найбільш продаваною книгою про біг після автобіографічної «Про що я говорю, коли я говорю про біг» Харукі Муракамі.
Цей бестселер розповідає про біг як про найприродніший для людини спосіб руху. Історія появи цієї книги починається з того, що автор починає бігати і тут же стикається з тим, що його тіло не приймає біг. Аналізуючи свої невдачі і травми, він шукає відповідь на питання: «Чому це так важко? Чому чергові кросівки або новий план тренувань тільки погіршують проблеми?»
У пошуках відповіді він відправляється вивчати індіанців тараумара - мешканців мексиканських каньйонів, «природжених бігунів», які долають дистанції в кілька десятків кілометрів щодня - аж ніяк не в якості тренування. Вони нічого не знають про пронації, інтервальні тренування і повітряні подушки в п'ятах кросівок. Більше того, кросівки вони зовсім не носять, бігаючи в саморобних гумових сандалях...
Ця книга - про відносини з бігом, про забобони, які виникають у бігуна і заважають йому розвиватися далі. Складні плани тренувань, хитрі схеми харчування, правильне взуття для кожної дистанції - читаєш цю книгу і починаєш замислюватися: «Звідки це все взялося? Чи так все це важливо?»
Ця книга надихає. Вона допомагає усвідомити: здоров'я та довголіття доступні всім. Адже кожен з нас народжений, щоб бігати.
детальніше

        

 
Пройти крізь стіни
Марина Абрамович


Книжка «Пройти крізь стіни» була опублікована англійською наприкінці 2016 року. Це розповідь про життя найбільш знаної художниці, котра працює в жанрі перформансу, сповнена страху, болю, виснаження, небезпеки та безкомпромісного прагнення розширювати межі емоційних і духовних досвідів.
Автобіографія може стати не лише ключем до розуміння Марини Абрамович, – а й новітнього мистецтва, історії постсоціалістичних країн і сучасності​.

детальніше


 
А це такі скромні і прості новинки видавництв ділової літератури МИФ і Альпина ;)

 
Творчість. Мотивація
Заставь его замолчать. Как победить внутреннего критика и начать действовать
Дэнни Грегори
 
《 Я написав цю книгу з тієї ж причини, що й інші - тому що я хотів її прочитати і не зміг знайти в книгарні. Це книга про голос, який звучить у мене в голові.
З дитинства я постійно чую цей тихий голос, який коментує все, чим я займаюся. Він розмірковує про рішення, які я приймаю, розповідає, що думають про мене інші, попереджає, що може трапитися поганого, якщо я зроблю те або це. І він майже ніколи не затикається!
Хоча цей голос лунав у мене в голові, я завжди знав, що це насправді не я. Голос не був схожий на мене і не допомагав мені. Він позбавляв мене свободи дій. Лякав мене. Не давав спати по ночах. Якщо цей голос і був мною, то мені зовсім не хотілося бути таким...
Я почав цікавитися цим питанням і зрозумів, що кожна творча людина, яку я зустрічав, стикалася з такою проблемою. Взагалі, майже всі розумні люди з цим мучилися. І якщо подібний голос живе в кожній голові і ці голови якось примудряються справлятися зі складними завданнями: винаходять iPhone, вчать італійську, ретроспективи їх робіт проходять в музеї Гуггенхайма, - значить, з цим голосом можна боротися і перемогти його. Багатьом це вдалося.
Для кого ця книга? Для тих, кому внутрішній голос заважає творити. Для тих, хто хоче перемогти в собі маленького критика і здобути свободу. 》
детальніше

 
 

Сервіс. Клієнт. PM
Отчаянные аккаунт-менеджеры Как работать с клиентами без стресса и проблем
Борис Шпирт
​​
Нарешті посібник по роботі з клієнтами не нагадує камасутру і не вчить 99 способів прогину під клієнта.
Книга про побудову довірливих і продуктивних відносин написана одним з найдосвідченіших акаунтів на digital-ринку і повинна бути на столі у кожного, хто має відношення до клієнтського сервісу.
Рекомендую кожному менеджеру по роботі з клієнтами, аккаунт-менеджеру, менеджеру проектів чи фрілансеру.​

детальніше



Психологія. Вплив
Система убеждения. Как влиять на людей с помощью психологии
Ник Коленда
Психолог і маркетолог Нік Коленда пояснює, як навчитися переконуватилюдей, щоб вони цього навіть не помітили, при цьому по можливості не порушуючи правила етики. Автор спирається на когнітивну психологію і результати наукових досліджень і розповідає, чим вони можуть бути корисні в спілкуванні з колегами та близькими.
Про різні психологічні маневри і особливості людської поведінки читайте в книзі.​ 
детальніше


Використовуйте найкращі інструменти для розвитку свого бізнесу! 

Успіхів,
Леся Петренко
головний натхненник книгарні Leole Book
 та видавництва Leole Publisher

Немає коментарів:

Дописати коментар