суботу, 21 березня 2015 р.

Я такий як усі: сила звички чи сила волі?



 
Мотивація. Пошук себе
Сила привычки. Почему мы живем и работаем именно так, а не иначе
Чарлз Дахигг

А ви знали, як змінюють звичку групи людей? Як, наприклад, цілу країну привчили чистити зуби? Або що формування звички в чомусь незначному - ну, наприклад, прибирати ліжко вранці - кардинально перебудовує спосіб життя в цілому. До бізнес-компаній це, до речі, теж стосується. Звичка заважає, але звичка і рятує. Просто сьогодні наука знає про звички те, про що півстоліття тому не можна було навіть і подумати.
детальніше



Трансформационный коучинг
Мэрилин Аткинсон

Аткінсон - професійний тренер, консультант, Сертифікований тренер НЛП, доктор психології, засновник і президент Міжнародного Еріксоновського Університету, проводить навчальні курси на 4 континентах, в 20 країнах, 45 містах. Її програми дозволяють оволодіти коучингом для практичного використання в бізнесі, оскільки вчать процедурних принципів успішних ділових переговорів, продажу, спілкування з клієнтами.
             Мастерство жизни          Путь к изменению

детальніше    детальніше

 

Бізнес. Інструменти. Брендинг
Что делают великие компании, или Как отделить лучшее от прочего
Дэниз Ли Йон

Думаєте Apple, Nike і Zappos досягли світової популярності і мільярдних обертів завдяки «чарівній формулі успіху» чи геніальності одного далекоглядного лідера?
Маркетинговий аналітик і консультант Деніз Лі Йон представляє свою неординарну точку зору: вчить інноваційної стратегії «бренду як бізнесу», а простіше кажучи, вчить, як створити бренд
.
детальніше


Бізнес. Історії успіху і досягнень
Я такой как все
Тиньков Олег
"Прочитавши рукопис, я зрозумів, наскільки корисною книга буде всім честолюбним підприємцям. Цей чоловік побудував імперію буквально з нуля! Ось шлях для підприємців майбутнього!"
Річард Бренсон, засновник Virgin
детальніше





Бізнес-філософія
Беседы с Небом. Даосская практика поиска смыслов
Бронислав Виногродский

"Спочатку цю книгу я читав... з жахом, тому що нічого в ній не розумів. Потім я читав за необхідності і теж нічого не розумів. Але настав момент, коли я відчув, що мені вона дуже подобається, навіть всупереч тому, що я з неї зрозумів.
Вона подобається мені як картина, чи скульптура, або музика, які я також не в змозі правильно аналізувати, але відчуваю їх силу, вони притягують мене, змінюють мій настрій, мої думки..."

детальніше


Діти. Натхнення для розвитку
Великие здания. Мировая архитектура в разрезе. От египетских пирамид до Центра Помпиду
Патрик Диллон
Бестселером Amazon.com серед дитячих видань по архітектурі.
Все про будинки від пірамід та іглу до величних соборів з історіями і надзвичайними ілюстраціями
.
детальніше






 
642 идеи. Рабочие тетради
Проект школи 826 Valencia в Сан-Франциско, де діти вчаться писати і редагувати тексти. Кращі педагоги цієї школи придумали і створили такий збірник ідей, щоб надихнути початківців письменників по всьому світу.
Крім того, що завдання в блокноті розвивають уяву, вони ще вчать дитину висловлювати думки коротко і послідовно - так, щоб в декількох реченнях вмістилася ціла історія.
А для художників і просто креативщиків - ідеї для малювання.










детальніше     детальніше


 
Використовуйте найкращі інструменти для розвитку свого бізнесу!

Успіхів,
Леся Петренко
головний натхненник книгарні Leole Book
та видавництва Leole Publisher

Немає коментарів:

Дописати коментар